یادت هست.....!

 گاهی باید به دور خودیک دیوار تنهایی کشید
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی
بلکه برای اینکه ببینی
برای چه کسانی اهمیت داری...... که این دیوار را بشکنند

 

 

 

یادت هست....؟!
روزی پرسیدی این جاده کجا میرود...؟!
و من سکوت کردم...
دیدی ...! جاده جایی نرفت...!
آن که رفت ، تو بودی

 

 

 

میان ماندن و نماندن

فاصله تنها یک حرف ساده بود

از قول من

به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد ،

آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

 

 

 

میگویند یک روزی هست ..
که چرتکـه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند ...
و آن روز تـــو باید تــــاوان آن چه با من کردی را بدهی!
فقط نمیدانم ....
تاوان دادن آن موقع تـــو ، به چه درد منمیخورد!؟! 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت11:01---21 مرداد 1391
سلام مهدی جان من بازم بهت سر زدم نگی بیمعرفتما
پاسخ:salam.merc ke sar zadi va nazar dadi mohadese jan/man bahat shukhi kardam.


رها
ساعت18:51---20 مرداد 1391
سلام خوبی؟؟

اسم وبم تغییر کرد با اسم جدید لینکم کن
پاسخ:salam.bshe hatman


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عکسهای عاشقانه ، جملات عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 مرداد 1391برچسب:جملات عاشقونه-یادت هست,,,,,!, | 3:10 | نویسنده : mehdi |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.